ما می توانیم

شاید فراموش کرده بودیم که اگر علم در ثریا هم باشد ایرانی به آن دست خواهد یافت.
اما در سال 89 که به همت و کار مضاعف لقب گرفته ما دوباره شروعی با نشاط خواهیم داشت.
هرکس به اندازه همت خود برای آبادانی ایران تلاش خواهد کرد.

۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

آنچه که می بینیم، آنچه که هست!

خیلی اوقات ما حواسمون از اوضاع اجتماعی پرت میشه. گاهی خیلی مثبت اندیش می شیم و گاهی منفی بافی می کنیم. گاهی خیلی روحیه میگیریم و گاهی خودمون رو می بازیم.
اما اینها یه دلیل عمده داره و اون اینه که یه عده ای همیشه صداشون همیشه بلند تر از همه مردم عادی و عوام هست. چه خوبش و چه بدش.
گفتم خوب و بد یاد صحبت های امام خامنه ای افتادم که گفته: این دنیا با همه خوبی هایش می گذرد. همه بدی ها و زشتی هایش هم گذرا است. خونه و پول و ماشین و ثروت و مقام و... و من اونوقت فهمیدم که چرا هروقت آقا هر تصمیمی میگیرد رد خور نداره و درسته. بدون هیچ عیب و ایرادی و از هر منظری که نگاه کنی جامع و کامل هست. اینو بدون اغراق میگم.
در جریان انتخابات 22 هرداد 88 هم همینطور بود. اون آدم ابله که فکر می کرد اگه یه عده ای دارند با هیاهو اسمش رو می برند دیگه همه ملت حرفشون همینه به خودش القای پیروزی کرد و چون پیروزی دکتر احمدی نژاد رو نتونست ببینه گفت تقلب.
کی از توده مردم خبر داره.
"خیلی اوقات انسان مشاهده می کند که توده مردم حقایق را از بعضی از خواص و نخبگان بهتر می بینند و بهتر می فهمند، چون تعلقاتشان کمتر است." سخنان مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظله العالی)
خودمون هم باور نداریم که هنوز همون ملت انقلابی سال های 57 هستیم. هنوز ملت رزمنده سال های 60 هستیم.

۱ نظر:

  1. سلام دوست عزیز ممنون از حضورت در وبلاگم وبلاگتون خیلی عالیه بازم به ما سر بزنید لینکتون می کنم اگر خواستید لینکم کنید.

    پاسخحذف