ما می توانیم

شاید فراموش کرده بودیم که اگر علم در ثریا هم باشد ایرانی به آن دست خواهد یافت.
اما در سال 89 که به همت و کار مضاعف لقب گرفته ما دوباره شروعی با نشاط خواهیم داشت.
هرکس به اندازه همت خود برای آبادانی ایران تلاش خواهد کرد.

۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

خواست مردم

خیلی وقت از رخدادهای سیاسی که نقریباً همه مردم توی اون دخالت داشتند نمیگذره. خاطرات تلخ و شیرین انتخابات دهم ریاست جمهوری و فتنه ها و رویدادها و... .
خوب هرکسی رأیی داد و هرکسی شخصی رو انتخاب کرد اما سوالات بعد از آن شروع می شود؛ چرایی 18 بیانیه؟ آتش زدن و اخلال نظم عمومی، توسط کی؟ اراذل و اوباش. حمایت های اطلاعاتی و رسانه ای رسانه های ضد ایرانی و ضد انقلاب که همه اونها رو میشناسیم از فردی خاص که من حاضر نیستم اسم اون کثیف رو ببرم. زیر سوال بردم ارگان های اساسی کشور مثل وزارت کشور، قوه قضاییه، سپاه و بسیج و... .
میخوام این رو بگم که چرا خیلی از این آدم هایی که شبانه روز در تلویزیون و در تریبون ها بر علیه اونها صحبت میشه مثل حتی آقای هاشمی و خیلی های دیگه محاکمه قضایی نمیشن؟
بعد از جریانات انتخابات مقام معظم رهبری(مدظله) فرمودند روشنگری کنید. برای چی؟ برای اینکه مردم باید بفهمند که موضوع چیه و خودشون محاکمه کنند. فکر میکنید انقلاب چه جوری شکل گرفت؟ وقایع دوران جنگ(نه فقط خود جنگ، مثل موضوع بنی صدر و ترور ها و صحبت ها علیه شهید بهشتی در جامعه و...) و بعد از اون این مردم بودند که مرکز تصمیم گیری مملکت بودند. فکر نمیکنید این اصل مردم سالاری و جمهوری بودن است؟
خوب یه عده که دین زده می خوان این موضوع رو بپیچونند. یعنی چی؟ مشخصه. از این مردم سالاری، از این جمهوری، اسلامیت رو جدا کنند. بگذریم که یه عده تند رو وجود دارند که اگر اسلامیت رو هم بخواهند، فراتر از حد لزوم بر شیعی یا حتی سنی بودن خود تأکید می کنند.
از کجا بفهمیم خط راست کجاست؟ ولایت و عدم خطی-سیاسی بودن. بدون هیچ تعصبی به واقعیت ها نکنیم.
فکر می کنید چرا خیلی از مشکلات در مملکت ماست؟ چون خیلی ها نگذاشند مردم مسئولین را استیضاح کنند.
بیاییم واقعاً مسئولین را استیضاح کنیم. ساختار شکنی نکنیم. به کسی حمله نکنیم. تهمت نزنیم. ایرانی باشیم و مسلمان باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر